top of page

בניית צימר מעץ

כל  מה שצריך לדעת כל בניית צימר מעץ

תמיד חלמתם לבנות צימר מעץ כמו בחלומות שלכם? ובכן... למה לא להגשים את החלום?! בניית צימר מעץ היא החלטה מצוינת, בנוסף ליתרונות הכלכליים שהיא נושאת בחובה.

במאמר זה נסביר אודות היתרונות הגלומים בצימרים בעץ, ומדוע בעלי צימרים רבים בוחרים בסוג בנייה זה.

משיטוט קצר באזור הגליל והצפון ניתן להתרשם עד כמה הבנייה של צימר בעץ היא פופולארית ונפוצה, במיוחד בתחום הצימרים ויחידות האירוח. ניתן למנות מספר סיבות לכך.

מתעניינים בבניית צימר מעץ? התקשרו עכשיו - 043819710

 הסיבות העיקריות שלכן כדאי לבנות צימר מעץ

אסתטיקה

בעלי הצימרים ויחידות האירוח משקיעים מחשבה ומשאבים רבים בכדי ליצור מתחם נעים, אשר ישרה אווירה נינוחה ופסטורלית בקרב האורחים. אחד הכלים ליצירת תחושה פסטורלית הוא באמצעות בנייה בעץ. בניית צימר מעץ מאפשרת ליצור גימורים מעוגלים ועדינים ברחבי הבית, והמראה הטבעי של קורות העץ משרה תחושת רוגע ושלווה.

פתיחות לשינויים

בניגוד לבנייה כבדה, בניית צימר מעץ מאפשרת לבעלי הצימר לבצע שינויים ותיקונים בצורה פשוטה יחסית ובעלות נמוכה. נקודה זו מסייעת לבעלי הצימרים להתחדש ולהתרחב במהירות, ולשדרג את יחידות האירוח שלהם.

 

עמידות

בניית צימר מעץ מבטיחה שהנכס יישמר לאורך שנים רבות, תוך ביצוע פעולות אחזקה מינימליות. כמובן שבכדי להגיע ליעד זה חשוב לבנות את הצימר בצורה מדויקת ומקצועית, אולם העץ נחשב לחומר בניה עמיד ובטוח, הצפוי להשתמר שנים רבות.

 

חיבור לטבע

בזמן החופשה, אנשים רבים מבקשים להתחבר לטבע, ולקבל חוויה פסטורלית וכפרית. בניית צימר מעץ מאפשרת לאורחים לקבל בדיוק את זה – אין כמו לישון בצימר מעץ בכדי לקבל חוויה של חופשה בחיק הטבע באווירה כפרית.

 

מחיר

מחירי הבנייה של צימר מעץ תלויים בפרמטרים רבים, אולם ככלל בנייה מעץ נחשבת לסגנון בנייה זול, דבר המעלה את הפופולאריות שלה בקרב בעלי הצימרים.

מתעניינים בבניית צימר מעץ? התקשרו עכשיו - 043819710

בניית צימר מעץ – איך עושים את זה?

ראשית חשוב להדגיש – בניית צימר מעץ אינה מלאכה פשוטה, והיא דורשת ידע מקצועי, ניסיון וכלים מיוחדים. חשוב מאד לפנות לגורם מקצועי ומנוסה אשר ילווה את התהליך, ויבטיח שהתוצאה תהיה לא פחות ממושלמת. השלבים הכלליים לבניית צימר מעץ הינם:

 

בשלב הראשון יש לתכנן את מבנה הצימר מעץ ואת אופן התנהלותו – כמה דירות אירוח צפויות להיות במתחם? איזה סגנון בנייה מוצא חן בעיניכם? האם מתוכננת בריכת שחייה? מענה על שאלות אלה (ועוד), יסייע לכם בשלבים הבאים.

 

בשלב השני יש לערב את אנשי המקצוע המתאימים ולתכנן את שלבי הבנייה. חברות בנייה של צימר מעץ מקצועיות מגישות שירות אחיד המשלב את כל אנשי המקצוע הרלוונטיים – מהנדסים, חשמלאים, נגרים, אינסטלטורים וכדו'. אופציה זו חוסכת ממכם זמן רב בחיפושים, ועל פי רוב היא מוגשת כעסקת חבילה במחיר מוזל. בשלב זה מחליטים על סוגי העצים בהם נשתמש, אילו שיטות בנייה מתאימות לצימר שלכם וכדו'.

בשלב השלישי ניתן לגשת למלאכת הבנייה עצמה של הצימר מעץ. חשוב ללוות את תהליך הבנייה באופן רציף, בכדי למנוע עבודה כפולה ותיקון של טעויות. שלבי הבנייה כוללים על פי רוב – הנחת יסודות, יציקות (במידה ויש), הנחת קורות ועמודים, פריסת חשמל ואינסטלציה, חיפויים, צביעה וגימורים. כמובן שחשוב לתת את הדעת גם על מעטפת הצימר, ולהוסיף גינה, שבילים, בריכה, מדשאות וכדו'.

 

לאחר תום הבנייה, הצימר מעץ מוכן לשימוש, וניתן להתחיל לארח בו מבקרים. השלב האחרון כולל עבודות אחזקה וטיפולים שוטפים, אשר נועדו לשמור על העץ, ולמנוע שחיקה ובלייה טבעית של חומרי הבנייה.  

מתעניינים בבניית צימר מעץ? התקשרו עכשיו - 043819710

bottom of page