top of page

בתי עץ למגורים

כל מה שצריך לדעת על בתי עץ למגורים

בית הוא לא רק מבנה פיזי בו אנו חיים בכדי לאפשר לעצמנו את התנאים הבסיסיים ביותר כמו אכילה, שינה והגנה, בית הוא גם קורת גג המסמלת עבורנו משפחתיות, חמימות, אהבה ואינטימיות. בנייה של בית מעץ למגורים היא בחירה מופלאה לאלה שלא רק מעוניינים בבנייה ירוקה, מהירה ויעילה יותר, אלא שיש בעיניהם משמעות גם להיבטים כמו האווירה החמימה והנעימה שבתי עץ למגורים יכולים לייצר, ועיצובם הייחודי המשלב בין מודרניות וכפריות.

מתעניינים בבניית בית מעץ? התקשרו עכשיו - 043819710

בית מעץ למגורים – מהיר, יעיל, ירוק ובטוח!

היתרונות בבניית בית מעץ למגורים, על פני בנייה רגילה, הם רבים. בניית בתי עץ למגורים מהירה יותר מבנייה סטנדרטית. בעוד שבניית בית ממוצעת אורכת בין שנה לשנה וחצי, בית מעץ למגורים יבנה תוך כחצי שנה, וכל זאת משלב האישורים ועד לטופס 4.

מעבר ליעילות בבנייה המהירה, ישנו גם הנושא הסביבתי. בנייה מעץ היא ירוקה יותר מבנייה רגילה – בית מעץ למגורים מייצר הרבה פחות פסולת, ויש לו טביעת רגל אקולוגית עדינה. בנוסף, מעצם היותו בנוי ברובו מחומרים מהטבע, הוא גם משתלב בטבע הרבה יותר מאשר הבנייה הסטנדרטית.

הבנייה מעץ יוצרת בתוך הבית מזג אוויר נוח, נעים, ירוק, וחסכוני בחשמל, שכן בידוד הוא אחת מהתכונות החזקות ביותר של הבנייה מעץ, בניגוד לבטון קר שמאבד חום. בתי עץ למגורים מבודדים פי 5 מבתים רגילים. הבנייה יוצרת סביבה מבודדת באמצעות יצירת חלל אוויר בקירות הבית החיצוניים, בשילוב צמר זכוכית בצפיפות גבוהה המגובה בנייר אלומיניום נגד קרינה. בנייה כזו, מובילה כאמור לחסכון מצטבר בחשמל ואנרגיה, ויוצרת מזג אוויר נעים יותר מבית רגיל – בתי העץ קרירים בקיץ וחמימים בחורף.

בתי עץ למגורים עומדים בכל דרישות התקן הישראלי. הם עוברים הגנה נגד אש וחיטוי נגד מזיקים, וחתך הקיר שלהם עומד בכל התקנים נגד אש, באופן שאינו פחות מבנייה סטנדרטית.

whatsapp-image-2023-03-14-at-21_optimized.16.44.jpeg

איך שבית מעץ למגורים נראה, ישפיע גם על איך ירגישו בפנים

אחד האלמנטים המשמעותיים ביותר בבניית בית הוא עיצוב – הן החיצוני, והן הפנימי. בתי עץ מאפשרים מגוון רחב, ואף אינסופי, של אפשרויות עיצוב. הם מאפשרים שילוב ייחודי בין כפריות למודרניות, שכן ניתן לשלב עם העץ גם חומרים נוספים, כמו בטון, אבן ופלדה. ניתן לבנות בית מעץ, וגם לבצע גמר טיח, ואף לשלב לבנים.

בנוסף, ניתן לבחור מגוון צבעים בהתאם לטעם האישי, לסיפור של הבית, ולסביבה בה הוא נבנה. הבתים המובילים שלנו הם בשלל קשת הצבעים, כאשר הצבעים המובילים הם צבעים חומים חמימים, או ירוקים, וצבעים בהירים למיניהם, לרבות עץ לבן או אפור. בנוסף, ניתן לבנות בתי עץ למגורים במידות שונות, מחללים גדולים ועד לנישות קטנות.

תכנון אדריכלי עם יחס אישי בבניית בתי עץ למגורים

בתי עץ למגורים הם גם מודולריים יותר – ניתן להגדיל או להקטין מרחבים לפי הצורך, שכן שלא כמו קירות בטון, הקירות זזים בקלות. יתרון זה משמעותי שכן בעולם של היום, בעוד שמשפחות בונות בית פעם אחת בחייהן, הרכב המשפחה משתנה במהלך השנים. ילדים יוצאים מהבית וחוזרים אליו ויש רצון להתאים את צרכי המגורים המשתנים לבית. יתרון נוסף למודולריות הינו שניתן גם לתקן בקלות וללא נזק את התשתיות השונות העוברות בקירות.

מתעניינים בבניית בית מעץ? התקשרו עכשיו - 043819710

בית מעץ למגורים שיכול לצמוח יחד עם המשפחה

בתי עץ למגורים הם גם מודולריים יותר – ניתן להגדיל או להקטין מרחבים לפי הצורך, שכן שלא כמו קירות בטון, הקירות זזים בקלות. יתרון זה משמעותי שכן בעולם של היום, בעוד שמשפחות בונות בית פעם אחת בחייהן, הרכב המשפחה משתנה במהלך השנים. ילדים יוצאים מהבית וחוזרים אליו ויש רצון להתאים את צרכי המגורים המשתנים לבית. יתרון נוסף למודולריות הינו שניתן גם לתקן בקלות וללא נזק את התשתיות השונות העוברות בקירות.

יתרונות של בתי עץ

בתי עץ מציעים מספר יתרונות בריאותיים. עץ מווסת את רמות הלחות, ויוצר סביבה פנימית נוחה המפחיתה את הסיכון לעובש ובעיות נשימה. החומרים הטבעיים המשמשים בבתי עץ תורמים גם הם לשיפור איכות האוויר הפנימי, ומקדמים את הרווחה הכללית.

ניתן לבנות בתי עץ במהירות יחסית לשיטות בנייה מסורתיות. רכיבי עץ מוכנים, כגון פנלים ומודולים, מאפשרים הרכבה יעילה באתר. זה מקטין את זמן הבנייה ומצמצם שיבושים באזורים שמסביב.

בתי עץ משדרים קסם ייחודי ויופי נצחי. החמימות והמרקמים האורגניים של העץ יוצרים אווירה נעימה ומזמינה, ומעצימים את המשיכה האסתטית הכללית של חלל המגורים. ניתן לעצב בתי עץ בסגנונות אדריכליים שונים, המשתלבים בהרמוניה עם סביבתם.

בתי עץ למגורים – מחברים בין העבר לעתיד

עם ניסיון של 30 שנים, חברת עץ ד.א.ט., בנייה מתקדמת בעץ, מבקשת להביא אלטרנטיבה איכותית ומהירה המתכתבת עם אופן בנייה המפותח בארה"ב ובאירופה, בבניית בתי עץ למגורים בישראל – מבתים פרטיים, דרך ווילות, ועד מבנים מבנייה קלה, קומות גלריה וגגי עץ חשופים. החברה מתמחה בבנייה מעץ בשילוב של עץ ובטון בשיטת בנייה אמריקאית שיכולה לבטא בבית אחד שני קצוות – המודרני והכפרי.

אנחנו והקרובים לנו ראויים ליותר – יותר מהר, יותר יעיל, יותר חסכוני, יותר ירוק, יותר מעוצב, יותר דינאמי, ויותר חמים ונעים, ובעלות שאינה גבוהה מעלות בנייה רגילה. בתי עץ למגורים הם האלטרנטיבה שיכולה לייצר לכם את סיפור האהבה שלכם עם הבית שלכם, לכל אורכו. פנו אלינו עכשיו! טל - 043819710

bottom of page